Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak se hubne s Břicháčem Tomem - v polovině aneb pořád na začátku

O tom, jaké to je v polovině 29 denní výzvy, první výsledky, co mi schází, na co se těším a o cestách i necestách

Druhý týden je prakticky za mnou a já jsem se do receptů pana Toma zamilovala. Jídla druhého týdne byla vynikající a tento týden si určitě zopakuji i po skončení výzvy. A to je zásadní rozdíl oproti jakýmkoli jiným dietám, které jsem kdy držela. Člověk vždycky s nadějí vyhlíží konec. Až se vše vrátí do "normálu", ubude kýžený počet kilogramů a konečně si dám, co mám ráda. Teď ne.

Začínám se rozhlížet po nějakém pokračování, protože tento způsob stravování mi naprosto vyhovuje. Jednak se cítím opravdu zdravě, vůbec nemám hlad, kolikrát mě překvapí, že už je zase čas na jídlo. A jednak to celé má kromě zdravotních i hmatatelné výsledky. 3 kilogramy za dva týdny. Chytrá váha navíc praví, že skoro všechno ubylo z tuků. Takže já jsem více než spokojená. Zítra ráno mě za odměnu místo ovesné kaše čeká palačinka z pohankové mouky, tak tomu se nedá odolat.  Mám nakoupeno dle  seznamu na další týden a rozhodně jedu dál.

Na cestě k vysněnému počtu kilogramů a hlavně k udržení zásad správného stravování jsem ale pořád na úplném začátku. Provedla jsem vás kousek po cestě, na kterou jsem se dala. Můžu ji jen a jen doporučit. Jak po ní budu šlapat dál, už nechám zahalené tajemstvím.  Dobrou chuť a dobré cesty i vám.

 

 

 

Autor: Hana Timková | neděle 9.2.2020 8:46 | karma článku: 12,52 | přečteno: 493x
  • Další články autora

Hana Timková

Hurá do školy!?

Proč je za tím ale víc otazníků a nejasností? Konec povinné docházky v Čechách? Douška o rouškách ve třídě..

18.4.2020 v 7:50 | Karma: 18,62 | Přečteno: 433x | Diskuse| Ona

Hana Timková

A ti učitelé budou jako dělat co?

Jak prožívám současnou situaci jako učitelka-ředitelka, jak jsme se po prázdninách sešli a hned zase rozešli. Myslíte, že máme radost?

12.3.2020 v 6:45 | Karma: 30,41 | Přečteno: 1728x | Diskuse| Ona

Hana Timková

Vejce a já

O tom, jak jsem se podobně jako autorka slavné knihy ocitla v 19 letech na venkově, jak jsem se zamilovala do chovu slepic.O tom, jak slepice umí projevit svou náklonnost a prosba o podporu zákazu klecového chovu.

23.2.2020 v 11:46 | Karma: 23,76 | Přečteno: 673x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Hana Timková

Jak se hubne s Břicháčem Tomem - 1. týden za mnou

Aneb o tom, jak se cítím, co se podařilo, zda se to dá vydržet,o překonávání nástrah a vůbec o cestě za zdravějším životním stylem.

2.2.2020 v 8:21 | Karma: 17,39 | Přečteno: 624x | Diskuse| Ona

Hana Timková

Jak se hubne s Břicháčem Tomem - den první

Provedu vás prvním dnem 29 denní výzvy. Co mi chutnalo, co méně, co kromě změny stravy patří k tomuto plánu.

27.1.2020 v 19:20 | Karma: 17,92 | Přečteno: 728x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kontrast v odvodech v Kyjevě a venku je neskutečný, říkají reportéři iDNES.cz

26. dubna 2024  16:04

Podcast Únava vojáků i civilistů na Ukrajině je vysoká, ale stejně tak i morálka. Redaktor Michal Voska a...

Žena nedbala varování své banky, falešným makléřům poslala přes milion

26. dubna 2024  15:57

Podvodníkům naletěla dvaašedesátiletá žena z Jičínska, která nedbala ani upozornění ze své banky,...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 13
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 529x
Ráda bych vás provedla po místech, která jsem prošla pěšky, v Čechách, po turisticky značených cestách. I na zdánlivě obyčejných místech se stávají neobyčejné věci.

Seznam rubrik