Jak se hubne s Břicháčem Tomem - úvod

26. 01. 2020 12:24:47
Provedu vás 29 denní výzvou ke změně životního stylu. Doufám, že ubydu pár kilogramů a celkově se předjarně restartuji.

Miluji novoroční předsevzetí. Ne, že bych je stoprocentně plnila. Některá se splnit dají velmi lehce a některá jsou jen takovým evergreeny, které zařazuji pravidelně. Například heslo ZHUBNU. Na začátku letošního roku na mě na internetu jukla kniha Břicháče Toma - plán na 29 dní. Slyšela jsem o něm už od kamarádek, že má skvělé, jednoduché, chutné recepty. Neznám ho. Chci to vyzkoušet sama na sobě a chci vám o tom psát. Což má dvě motivace. Jednak možná někoho inspiruji a jednak čím více lidem to sdělím, tím víc budu sama pro sebe motivovaná, že to prostě nemůžu vzdát. Jako určitě plno žen v mém (vyšším) věku, nejsem v hubnutí žádný začátečník:-). Jelikož se o to pokouším zas a znovu, je vám asi jasné, jak to většinou dopadá. Pozitivní vliv ale přece jen měly. Hodně a ráda chodím (viz můj blog o putování z Mokrouš do Budějovic), nejím vyložené zhůvěřilosti, uzeniny, polotovary. Když mám chuť na sladké, tak si ho upeču. Nejsem vyložené obézní, ale očista po Vánocích a pár kilogramů dolů by mě potěšilo.

Podle návodu jsme si tedy už včera zakoupila potraviny na celý příští týden, dnes(neděle) si uvařím na první dva dny a od zítřka, tj. od pondělka startuji. Nezávisle na mě do toho asi jdou stovky žen, jelikož zásadní ingredience příštího týdne - cukety - zmizely z pultů. Tak pravda, roční období jim příliš nepřeje, je to tak úkol pro Marušku a 12 měsíčků. Prozatím jsem je nahradila pórkem. Teď si dám s rodinou ještě "normální oběd" a nadlouho poslední pivko po něm. Čeká mě měsíční prohibice a řada dalších změn. A jak se s nimi poperu, o tom příště.

Autor: Hana Timková | neděle 26.1.2020 12:24 | karma článku: 15.85 | přečteno: 835x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ona

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 10.00 | Přečteno: 100 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 23.12 | Přečteno: 290 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.91 | Přečteno: 165 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 41.12 | Přečteno: 9152 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse
Počet článků 13 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 529

Ráda bych vás provedla po místech, která jsem prošla pěšky, v Čechách, po turisticky značených cestách. I na zdánlivě obyčejných místech se stávají neobyčejné věci.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...